Plavání, cvičení nejen pro děti

Cvičení po porodu

Mnohé maminky se těší, že si po porodu konečně zacvičí. Jiné maminky naopak na cvičení po porodu nenalézají čas, cítí se unavené, cvičení odkládají. Přesto snem téměř všech žen je „mít ploché bříško“, získat rychle „figuru“.

Po porodu působením hormonů tělo pracuje jinak, než byla žena zvyklá před otěhotněním. Některé maminky cvičí o to usilovněji, jiné cvičení vzdávají. Není vhodné chtít po svém těle, aby dělalo, že se nic nestalo. Před nedávnem se přece narodilo miminko.

V rámci cvičení se dozvíte:

  • jak podpořit harmonizaci těla v poporodním období
  • jak má vypadat břišní stěna
  • jak je možné sama si vyšetřit, zda se neobjevil rozestup povrchových břišních svalů
  • proč a jak je důležité pracovat se svaly pánevního dna
  • o vhodném cvičení a správných pohybových návycích po porodu
  • jak je možné podpořit své zdraví a kondici a cítit se dobře

Kromě teoretických znalostí si v praktické části ukážeme:

  • doporučené vhodné cviky (seznámení a osvojení si vhodných cviků)
  • balanční cvičení, práce s rovnováhou
  • dechová cvičení
  • osvojení si správných pohybových návyků – postura

 

Maminky po porodu mohou mít miminko s sebou. Mějme úctu ke svému tělu a dopřejme si čas a kvalitní cvičení, které nám zajistí dobrou přípravu, posílení svalů a zpevnění celého těla.

15.03. 2019

Těhotenské plavání

Novinka – Těhotenské plavání a cvičení ve vodě je přímo ideání formou pohybu pro budoucí maminky. Nadlehčení a….

Více
14.03. 2019

Příměstský tábor s plaváním

Máte už plán na letní prázdniny? Dopřejte vašim dětem týden plný zábavy, zážitků, kamarádů, zkrátka pohodové letní atmosféry…..

Více
13.02. 2019

Páteční plavecký kurz

Máte volný pátek dopoledne? Co takhle vyrazit s nejmenšími plavat… Otevíráme nový plavecký kurz od 8.3 – 7.6…..

Více
20.12. 2018

Jarní plavecký kurz 2019

Přihlašte své děti na jarní plavání, dopřejte dětem pohyb, který je bude bavit.. Kurzy probíhají od 3. února 2019 –….

Více

Novinky do e-mailu