Plavání, cvičení nejen pro děti

Cvičení po porodu

Mnohé maminky se těší, že si po porodu konečně zacvičí. Jiné maminky naopak na cvičení po porodu nenalézají čas, cítí se unavené, cvičení odkládají. Přesto snem téměř všech žen je „mít ploché bříško“, získat rychle „figuru“.

Po porodu působením hormonů tělo pracuje jinak, než byla žena zvyklá před otěhotněním. Některé maminky cvičí o to usilovněji, jiné cvičení vzdávají. Není vhodné chtít po svém těle, aby dělalo, že se nic nestalo. Před nedávnem se přece narodilo miminko.

V rámci cvičení se dozvíte:

  • jak podpořit harmonizaci těla v poporodním období
  • jak má vypadat břišní stěna
  • jak je možné sama si vyšetřit, zda se neobjevil rozestup povrchových břišních svalů
  • proč a jak je důležité pracovat se svaly pánevního dna
  • o vhodném cvičení a správných pohybových návycích po porodu
  • jak je možné podpořit své zdraví a kondici a cítit se dobře

Kromě teoretických znalostí si v praktické části ukážeme:

  • doporučené vhodné cviky (seznámení a osvojení si vhodných cviků)
  • balanční cvičení, práce s rovnováhou
  • dechová cvičení
  • osvojení si správných pohybových návyků – postura

 

Maminky po porodu mohou mít miminko s sebou. Mějme úctu ke svému tělu a dopřejme si čas a kvalitní cvičení, které nám zajistí dobrou přípravu, posílení svalů a zpevnění celého těla.

02.06. 2017

Podzimní plavecký kurz 2017/2018

Přihlašte své děti na podzimní plavání, zápisy otevíráme právě teď. Kurzy probíhají od 7.9.2017 – 28.1.2018 Bazén: Hotel….

Více
29.05. 2017

Letní kurzy plavání

Využijte možnosti prázdninového plavání v Jesenici, Svět plavání (mapa) plavání 3x v týdnu – 30 minut (úterý, středa,….

Více
23.04. 2017

Léto v Ondřejově a v Sázavě

Příměstský tábor „na souši“ v Ondřejově a v Sázavě Dopřejte svým dětem týden plný zábavy a nových zážitků…..

Více
22.02. 2017

Příměstské tábory s plaváním 2017

Přihlašte své děti co nejdříve na mommytime@mommytime.cz, kapacita je omezena (max. 12 dětí na jeden termín). KDE: Průhonice….

Více

Novinky do e-mailu