Plavání, cvičení nejen pro děti

Cvičení po porodu

Mnohé maminky se těší, že si po porodu konečně zacvičí. Jiné maminky naopak na cvičení po porodu nenalézají čas, cítí se unavené, cvičení odkládají. Přesto snem téměř všech žen je „mít ploché bříško“, získat rychle „figuru“.

Po porodu působením hormonů tělo pracuje jinak, než byla žena zvyklá před otěhotněním. Některé maminky cvičí o to usilovněji, jiné cvičení vzdávají. Není vhodné chtít po svém těle, aby dělalo, že se nic nestalo. Před nedávnem se přece narodilo miminko.

V rámci cvičení se dozvíte:

  • jak podpořit harmonizaci těla v poporodním období
  • jak má vypadat břišní stěna
  • jak je možné sama si vyšetřit, zda se neobjevil rozestup povrchových břišních svalů
  • proč a jak je důležité pracovat se svaly pánevního dna
  • o vhodném cvičení a správných pohybových návycích po porodu
  • jak je možné podpořit své zdraví a kondici a cítit se dobře

Kromě teoretických znalostí si v praktické části ukážeme:

  • doporučené vhodné cviky (seznámení a osvojení si vhodných cviků)
  • balanční cvičení, práce s rovnováhou
  • dechová cvičení
  • osvojení si správných pohybových návyků – postura

 

Maminky po porodu mohou mít miminko s sebou. Mějme úctu ke svému tělu a dopřejme si čas a kvalitní cvičení, které nám zajistí dobrou přípravu, posílení svalů a zpevnění celého těla.

25.07. 2021

PODZIMNÍ PLAVECKÉ KURZY 2021/2022

Více
17.06. 2021

Letní plavecké kurzy

Letní plavecké kurzy v Benicích Během celého léta probíhají letní plavecké kurzy v Přístavu dětství v Park Holiday….

Více
07.06. 2021

PŘÍMĚSTSKÉ TÁBORY 2021

Na celé letní prázdniny jsme pro Vás připravili LETNÍ PŘÍMĚSTSKÉ SPORTOVNÍ TÁBORY pod vedením zkušených instruktorů.   Vybrat….

Více
02.06. 2021

Jarní rodinný běh 2021 – VYHLÁŠENÍ VÍTĚZŮ

Děkujeme všem za účast v Jarním rodinném běhu, který probíhal od března do května 2021. Doufáme, že jste….

Více

Novinky do e-mailu